حضرت علی (ع) اسوه تقوا و الگویی کامل برای بشریت است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امام علی (ع) اسوه تقوا، پرهیزگاری، صادق در عمل و گفتار و الگویی کامل برای بشریت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و قیام ۱۵ خرداد در خاش اظهار داشت: امیرالمومنین علی (ع) پرورش یافته مکتبی ارزشمند بوده که در آن توحید و مبارزه با ظلم و اجرای عدالت موج می‌زد.

بزمانی  بیان کرد: امام علی (ع) به عنوان یار و یاور پیامبر (ص) و بازوی اسلام خدمات ارزشمندی را به جامعه اسلامی ارائه کرد.

وی بر ضرورت بهره گیری اقشار مختلف جامعه از برکات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر تاکید کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امام راحل در ایمان، اخلاق، سیرت، رفتار و کردار به مانند بزرگان دین عمل می‌کردند.

حجت الاسلام بزمانی اظهار داشت: رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) سبب تقویت پایه‌های اسلام در کشور و منطقه شد و همچنان با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های امام راحل در حوزه‌های علمی، جهادی و ... هستیم.

 امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار خاش هم در خصوص جایگاه شخصیتی امام راحل مطالبی را ذکر کردند.

مراسم بزرگذاشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری، فرمانده سپاه، شماری از مدیران و اقشار مختلف مردم خاش در حسینیه صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

برپایی ضیافت افطاری، مراسم محفل معنوی انس با قرآن کریم و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در خاش بود.

انتهای پیام/ع

حضرت علی (ع) اسوه تقوا و الگویی کامل برای بشریت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار