همه می‌آییم

حضور مردم در راهپیمایی نشان از آگاهی آن‌ها به مسائل منطقه است

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت:حضور گسترده مردم در روز قدس انسجام و قدرت ملت مسلمان را به جهان و کشور‌های سلطه گر ثابت میکند.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و تصریح کرد:حضور پرشور مردم در روز قدس به جهان نشان می‌دهد که نباید در مقابل اسرائیل و کشور‌های سلطه گر کوتاه آمد.

صباغیان هدف کشور‌های غربی بویژه آمریکا و اسرائیل را ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی عنوان کرد و افزود:باید مردم مسلمان ایران و جهان بدانند که مشکل و اولویت اساسی اسلام، اسرائیل است و با حضور خود نشان دهند که نسبت به مسائل آگاه هستند.

وی با بیان اینکه مردم در این روز نشان خواهند داد که پشتیبان فلسطین هستند و به صحنه می‌آیند تصریح کرد:مردم با حضور خود جلوی استکبار می‌ایستند و این یادگاری از امام برای ملت ایران و جهان اسلام باقی می‌ماند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:مردم با این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه گویی‌های کشور‌های سلطه گر خواهند زد.

انتهای پیام/ ا

حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار