عدالت خواهی بین المللی؛

قدس در سایه حمایت مستمر جهان اسلام آزاد خواهد شد

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و سید علی آقازاده استاندار مرکزی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند قدس در سایه حمایت مستمر جهان اسلام از مبارزات ملت فلسطین آزاد خواهد شد.

متن بیانیه مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به این شرح است:

روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد شکست فتنه تروریست تکفیری ایجاد شده توسط آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها هستیم؛ مهمترین حاشیه امنی که در سال‌های گذشته برای رژیم صهیونیستی بواسطه داعش در منطقه ایجاد شده بود، امسال پایان یافته و درگیری در جهان اسلام فروکش کرده و شرایط جدیدی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراهم شده است.

قدس شریف حرم پیامبران عظیم الشان و قبله نخست مسلمانان بوده و غصب این سرزمین توسط رژیم صهونیستی و آمریکا موجب می‌شود چهره واقعی دشمنان علیه اسلام برای همگان آشکار شود. بی شک انتقال سفارت آمریکا به قدس و غصب قبله نخست مسلمانان بزرگترین جنایت علیه اسلام است که مسلمانان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مخالفت و انزجار خود را از این تصمیم به جهانیان نشان می‌دهند.

روز قدس امسال با توجه به شرایط حساس منطقه خصوصاً بیداری مردم مظلوم فلسطین که با تکیه بر راهبرد مقاومت و راهپیمایی حق بازگشت، به میدان آمده اند تا با خون خود خائنان به آرمان بلند قدس شریف را رسوا سازند، در حقیقت اعلام حمایتی فراگیر از ملت فلسطین و نقطه قوتی در همدلی با آن‌ها برای شاداب نگهداشتن مقاومت است، بی تردید قدس در سایه حمایت مستمر جهان اسلام از مبارزات ملت فلسطین آزاد خواهد شد و بعنوان پایتخت کشور فلسطین ابدیت خواهد یافت.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال، از همه گروهها، جریانها، احزاب و تشکل‌ها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار استان مرکزی دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی خواهان جهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

امیدواریم در روز قدس، ندای صلح طلبی، عدالت خواهی و حق‌جویی مسلمانان یک بار دیگر در گوش جهانیان طنین‌انداز گرددو بستری لازم برای احیای حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و پیروزی اسلام و مسلمین بر ستمگران و جنایتکاران فراهم گردد؛ به امید روزی که اسلام پیروز گردد و جهانیان در سایه عدل و اخلاق و معنویت و صلح و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام/ج

بیانیه مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت روزقدس

برچسب ها: قدس97 ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.