تأکید مراجع عظام تقلید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌هایی ملت شریف ایران را به حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

تأکید مراجع عظام تقلید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی و علوی گرگانی، با صدور پیام‌هایی ملت شریف ایران را همانند سال‌های گذشته در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است طی سخنان و پیام‌هایی، آحاد ملت را به دعوت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

آیت الله مکارم شیرازی

آیت الله مکارم شیرازی راهپیمایی روز قدس را نشانه بیداری مسلمانان دانست و از مردم خواست در این حرکت تاثیرگذار اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی هدف دشمنان را محو هویت اسلامی بیت المقدس و جایگزینی هویت صیهونیستی به جای آن بیان کرد.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین افزود: توطئه دشمنان اسلام بیرون کردن صاحبان اصلی فلسطین از این خاک است که راهپیمایی روز قدس ابتکاری ارزشمند برای بی اثر کردن این توطئه ها خواهد بود.

این مرجع تقلید از مردم خواست با فرزندان کوچک و بزرگ خود در این حرکت تاثیرگذار حضور پیدا کرده و با سر دادن شعار «القدس لنا» انزجار خود را از غصب فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

آیت الله علوی گرگانی

آیت الله علوی گرگانی هم جمعه آخر ماه مبارک رمضان را یادآور ندای الهی امام راحل در حمایت از مظلومین عالم مخصوصا ملت فلسطین دانست و از مردم شریف ایران خواست همچون گذشته با هوشیاری و بیداری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

آیت الله نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی هم با اشاره به اقدام غیر قانونی در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: راهپیمایی امسال پرشور تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز قدس به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است و همه آحاد جامعه از پیر و جوان، زن و مرد باید در این حرکت جهانی شرکت کنند.

آیت الله جوادی‌آملی

آیت الله جوادی‌آملی یکی از مراجع عظام تقلید در قم درباره تاثیر حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت، حضور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس، تقویت کننده مردم مظلوم فلسطین و تضعیف کننده ظلم و ظالم است.

این مرجع تقلید در آستانه روز جهانی قدس در پیامی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ سال است صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمین سلطه دارند و مردم این سرزمین را از دیار خود رانده‌اند افزود، راهپیمایی روز قدس یکی از بهترین توصیه‌های امام خمینی (ره) است.
آیت الله جوادی‌آملی تصریح کرد، رضای خداوند در حمایت از مظلوم است و همگان برای حمایت از قبله اول مسلمین و نشاندن ظالم بر سر جای خودش در این راهپیمایی پرشور شرکت کنند.

آیت الله سبحانی

آیت الله سبحانی یکی دیگر از مراجع عظام تقلید ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس گفت، اسرائیل غده سرطانی است که در بیش از ۷۰ سال گذشته قبله اول مسلمانان را اشغال کرده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسجدالاقصی در قدس به‌ عنوان قبله اول مسلمین جایگاه والایی نزد مسلمین دارد، افزود، امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس، طرحی بزرگ را برای نابودی این رژیم جعلی برنامه‌ریزی کردند.

آیت الله سبحانی تصریح کرد، اگر همه مسلمانان جهان در چنین روزی در راهپیمایی شرکت کنند، کمر این رژیم شکسته می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد، تمام مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس با شور و شعور شرکت کنند.
عمر رژیم اسرائیل به سر رسیده است

آیت الله احمد جنتی

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نیز با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه همه مسلمانان است، گفت، عمر رژیم اسرائیل به سر رسیده است و طولی نخواهد کشید که جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر آنها پاک کنیم.

دبیر شورای نگهبان افزود، مردم مظلوم فلسطین با حضور مسلمانان و آزادی‌خواهان در راهپیمایی روز جهانی قدس دلگرم می‌شوند.
آیت الله جنتی با بیان اینکه فلسطین عضو پیکر اسلام و قبله اول مسلمین است تصریح کرد، مسأله قدس مسأله اسلام و انسانیت است و در فطرت انسان است که باید از مظلوم دفاع و حمایت کند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده است تا مسلمانان سراسر جهان، انزجار خود را از سیاست‎های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس، امسال، ۲۳ رمضان ۱۴۳۹ هجری قمری، برابر با ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ شمسی همزمان با ایران در دیگر کشورهای جهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.