دیدار حامیان محیط زیست با خانواده محیط بان شهید پلدختری

رئیس و پرسنل محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن کوهنوردی و حامیان محیط زیست و انجمن احیاگران طبیعت شهرستان پلدختر با خانواده محیط بان شهید قدرت اله ساتیاروند دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت هفته محیط زیست (۱۵ الی ۲۱ خرداد) رئیس و پرسنل محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن کوهنوردی و حامیان محیط زیست و انجمن احیاگران طبیعت شهرستان پلدختر با خانواده محیط بان شهید قدرت اله ساتیاروند دیدار نمودند.

در این دیدار محمدی نژاد رئیس اداره محیط زیست پلدختر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و محیط بان شهید قدرت اله ساتیاروند بیان داشت: زحمات و تلاش‌های محیط بانان حافظ بقای محیط زیست و زندگی همه زیستمندان است و بسیاری از آن‌ها جان خود را در این راه مقدس نثار نموده و یا قطع عضو شده اند.

ایشان هدف شهید ساتیاروند را هدف مقدسی بیان نمود و اظهار داشت: وظیفه همه ماست در راستای حفاظت از محیط زیست این موهبت الهی و خدادادی تلاش نماییم.

محمدی نژاد با اشاره به شعار هفته محیط زیست با عنوان حذف آلودگی پلاستیک گفت: همه ما باید با تلاش و کوشش فراوان و فرهنگ سازی در تحقق این شعار گام برداریم.

محمدی نژاد در ادامه گفت: بحران آب، بحران ریزگردها، بحران نابودی درختان زاگرس و... مشکلاتی هستند که برای محیط زیست به وجود آمده اند و منشا و عامل اصلی این مشکلات ما انسان‌ها هستیم.

در ادامه این دیدار کاوه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر گفت: دیدار از این خانواده‌های معظم شهدا و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این گونه دیدار‌ها یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه داریم و یادآور شویم که پست و مقام‌هایی که امروز در آن قرار داریم مرهون از خود گذشتگی آنان است.

دیدار حامیان محیط زیست با خانواده محیط بان شهید پلدختری

انتهای پیام/د

دیدار با خانواده محیط بان شهید پلدختری

برچسب ها: محیط زیست ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.