محدودیت های ترافیکی شب قدر در بیرجند

پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی برای بهره مندی بهتر مردم از مراسم معنوی شب قدر در شهر بیرجند محدودیت ترافیکی اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛محدودیت های ترافیکی شب قدر در بیرجند در 5 نقطه شهر از ساعت 21 تا پایان مراسم در آخرین شب احیاء اعمال می شود.

 

توقف تمام وسایل نقلیه در اطراف ورودی های مصلی المهدی ممنوع است اما شهروندان می توانند از پارکینگ های تعبیه شده برای پارک استفاده کنند.


در مسجد امام جعفر صادق (ع) توقف وسایل نقلیه در میدان اول سجادشهر و خیابان های منتهی به این میدان تا فاصله 100 متری ممنوع خواهد بود.


در هیئت محبان الزهرا (س) تردد وسایل نقلیه از میدان شهدا به سمت خیابان منتظری و از منتظری 10 به سمت میدان شهدا ممنوع است.


خیابان شهید کوشه ای نیز برای امنیت عزاداران مسدود خواهد شد.


همچنین ممنوعیت توقف در ضلع جنوبی خیابان جماران به سمت حسینیه جماران نیز اعمال خواهد شد.


توقف وسایل نقلیه در رو به رو و مسیر های منتهی به مسجد امام حسین نیز از فاصله 100 متری ممنوع است و این ممنوعیت در ورودی و اطراف تمام مساجد،تکایا و هیئت های مذهبی نیز اعمال می شود.


سرهنگ رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز از همه رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به عبور و مرور عابران پیاده در شب،از توقف خودرو در جلوی درب منازل شهروندان خودداری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.