آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

لمار اولین خرید تابستانی بارسلونا شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در اولین خبر نقل و انتقالات، مسئولان تیم بارسلونا در تلاش اند تا در پنجره تابستانی جذب بازیکنان تیم خود توماس لمار را از تیم جذب کرده و به تیم خود آورند و قیمت پیشنهادی برای خرید این بازیکن را نیز 70 تا 90 میلیون یورو پیش بینی کرده اند. در ادامه باید گفت لمار از دو تیم اتلتیکو مادرید و چلسی نیز درخواست هایی دارد .

آنتونیو کونته سرمربی پیشنهادی برای رئال مادرید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی آنتونیو کونته به یکی از گزینه های اصلی هدایت رئال مادرید در فصل بعدی مسابقات فوتبال اروپا تبدیل شده است.کونته در نقل و انتقالات تابستانی از چلسی جدا خواهد شد و از سویی دیگر اما فرنتینو پرز ،رئیس باشگاه رئال مادرید احتمال پیوستن این سرمربی به کهکشانی های مادرید را بیشتر از سرمربیانی همچون آلگری ،پوچتینو و یورگن کلوپ دانسته است زیرا همگی این سرمربیان با تیم های خود برای فصل آینده تمدید کرده اند.

پپ به دنبال بازیکن جایگزین برای یحی توره

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پپ گواردیولا ،سرمربی حال حاضر تیم منچسترسیتی در تلاش است تا جورگینیو ،بازیکن 26 ساله تیم ناپولی را جایگزین یحیی توره کند و برای خرید این بازیکن مبلغ 60 میلیون پوند را نیز به این تیم سری آ پیشنهاد داده است.با این حال این سرمربی ،کواچیچ را هم به عنوان گزینه خرید خود در نقل و انتقال تابستانی انتخاب کرده است و احتمال این موضوع وجود دارد که یکی از 2 بازیکن ذکر شده فصل آینده برای تیم منچسترسیتی به میدان مسابقات فوتبال بیایند.

آنجلوتی به دنبال جذب اشرف حکیمی 

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کارلو آنجلوتی ،سرمربی ناپولی به دنبال آن است تا اشرف حکیمی بازیکن جوان تیم رئال مادرید را جذب کرده و به تیم خود آورد.این بازیکن جوان رئال مادرید توانسته از درخشش فراوانی را نشان دهد و به یکی از گزینه های خرید هر تیم لیگ برتری در فوتبال اروپا تبدیل شده است.با این حال احتمال آن وجود دارید این بازیکن در مادرید باقی مانده و به یکی از ستاره هایی که از سنین کم در این تیم بوده اند تبدیل شود.

ادعای خرید صلاح توسط بارسلونا دروغ بود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی شایعاتی مبنی بر پیوستن محمد صلاح و جایگزینی او به جای آنتوانگریزمان در تیم بارسلونا شنیده می شود. با این حواشی اما مدیر برنامه  های محمد صلاح در صفحه شخصی خود  در فضای مجازی نوشت چنین انتقالی ممکن نیست و صلاح چنین پیشنهادی را از سوی بارسلونا نداشته است.صلاح در پی تبدیل شدن به یک فوق ستاره در فصل گذشته فوتبال از سوی تیم هایی همچون رئال مادرید ،بایرن مونیخ وبسیاری از تیم های صاحب نام دیگر پیشنهادات بسیاری داشته است.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار