نجات جوان گروگان گرفته شده در آبیک

فرمانده انتظامی استان قزوین از آزادی گروگان ۲۱ ساله ربوده شده در آبیک پس از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان گفت: فرد ربوده شده به همراه سه نفر از دوستان خود در مسیر قزوین به تهران برای سوختگیری به جایگاه سوخت آبیک مراجعه کردند که این فرد در غیاب دوستان خود در جایگاه مورد حمله آدم ربایان قرار گرفت و به همراه خودرو پژو ۴۰۵ ربوده شد.

سردار محمودی ️افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی در مرحله اول به دوستان فرد ربوده شده مشکوک و آنان را بازداشت کردند و مشخص شد که این افراد با آدم ربایان همکاری داشته اند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای گروگانگیران را در یکی از شهرستان‌های استان گیلان شناسایی کردند.

️فرمانده انتظامی استان گفت: آدم ربایان با خانواده فرد ربوده شده تماس و از آنان تقاضای پرداخت پول در قبال آزادی گروگان و تهدید به کشتن وی کرده بودند.

سردار محمودی افزود: ماموران در قالب دو تیم عملیاتی از پلیس آگاهی استان و شهرستان آبیک در یک عملیات ضربتی ۲ مرد و یک زن را دستگیر کردند و گروگان ۲۱ ساله را آزاد و تحویل خانواده اش دادند.

وی اضافه کرد: آدم ربایان انگیزه خود را اختلاف حساب به دلیل پرداخت نکردن بدهی برای خرید مقادیری برنج از سوی فرد ربوده شده اعلام کردند.

️فرمانده انتظامی استان گفت: در این زمینه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

رهایی گروگان بیست و یکساله توسط پلیس قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار