همه می آییم؛

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز آزادی قدس شریف است

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی و مراسم‌های روز جهانی قدس زمینه‌ساز آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عبدالصمد ساداتی  امام جمعه اهل سنت سراوانضمن تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی و مراسم‌های روز جهانی قدس زمینه‌ساز آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی  خاطرنشان کرد: بدون شک مسئله قدس و فلسطین به عنوان مسئله‌ای اساسی در جهان اسلام مطرح است و همه امت‌های اسلامی و علاوه بر آن همه ملت‌های آزاده باید یک‌صدا برای کمک به آزادی قدس فریاد برآورند و از استکبار جهانی اعلام برائت کنند.

وی تصریح کرد: اسرائیل جنایتکار به پشتوانه آمریکا تلاش دارد تا قدس را از دنیای اسلام جدا کند بنابراین تک تک مسلمانان وظیفه دارند با تمام توان از حق مظلومان فلسطین دفاع کنند و در این مسیر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حداقل وظیفه مسلمانان محسوب می‌شود.

مولوی ساداتی اظهار داشت: به یاری خداوند مسلمانان جهان روز به روز متحدتر می‌شوند و اگر همینطور در مسیر وحدت گام بردارند و به خدا توکل کنند بدون شک تا تحقق آرمان آزادی قدس و ملت مظلوم فلسطین راه زیادی باقی نمی‌ماند و در آینده نزدیک دست استکبار جهانی از قدس شریف کوتاه خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت سراوان تاکید کرد: امروز پس از گذشت سال‌ها از نامگذاری روز قدس نه تنها مسئله قدس کمرنگ نشده بلکه با محوریت ملت شریف ایران روز به روز پررنگ‌تر می‌شود و بدون شک راهپیمایی روز قدس امسال نیز با شکوهی بیش از گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس مشتی بردهان آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار