موج استکبار ستیزی جهان را فرا گرفته است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:موج استکبار ستیزی و محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی جهان را فرا گرفته است.

موج استکبار ستیزی جهان را فرا گرفته است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، محمدباقر سعادت با تاکید بر حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان با دور اندیشی و تدبیر امام راحل به نام روز جهانی قدس زمینه مبارزات ضد صهیونیستی در جهان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه موج استکبار ستیزی و محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی جهان را فرا گرفته است تاکید کرد: امروز در بیشتر نقاط جهان حرکات و خیانت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی محکوم می‌شود و تنفر و نفرت ملت‌ها علیه جنایتکاران و ظالمان روز افزون شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا هیچ خدشه‌ای در مبارزات ضد استکباری ملت ایران وارد نمی‌کند تاکید کرد: فردا در راهپیمایی روز جهانی قدس به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان با حضور حماسی بار دیگر جنایات آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کنند و در این راستا تحریم‌های آمریکا خدشه‌ای در فرهنگ استکبار ستیزی و ضد صهیونیستی ملت ایران وارد نمی‌کند.

سعادت فرهنگ استکبار و استعمار ستیزی مردم استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم خطه استان بوشهر به ویژه دشتستان در مبارزه ضد استعماری و ضد استکباری دارای پیشینه طولانی درخشانی هستند و فردا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با دیگر این مهم را به اثبات می‌رسانند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، بر آمادگی مردم روزه‌دار برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: مسلمانان مبارزات خود را برای نابودی اسرائیل غاصب ادامه می‌دهند و خارج شدن رژیم اشغال‌گر قدس از سرزمین‌های مقدس از روز جهانی قدس سرچشمه می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با روندی که در پیش است به‌زودی سرزمین‌های مقدس مسلمانان در فلسطین اشغالی از چنگال دژخیمان صهیونیستی خارج می‌شود و در قلمرو و حکمرانی مسلمانان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

موج استکبار ستیزی در روز قدس دنیا را فرا می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.