حمایت از تشکل های صنفی گردشگری استان ها جهت فعالیت در اردبیل

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به صورت ویژه از حضور و فعالیت تشکل های صنفی گردشگری استان ها جهت فعالیت در اردبیل حمایت می شود.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در نظر داریم از تمامی تشکل ها، هولدینگ ها، سازمان های مردم نهاد، اشخاص حقیقی و حقوقی و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی استان ها دعوت به همکاری کنیم.

وی با تاکید به ضرورت پیگیری جدی معاونت سرمایه گذاری جهت حضور شرکت های مجری راه اندازی هتل های استاندارد اضافه کرد: از سویی در حوزه گردشگری نیز دعوت از شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهان گردی و انجمن های صنفی فعال در حوزه گردشگری از جمله بوم گردان ها ضروری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: انتظار می رود در بخش صنایع دستی نیز از تشکل های فعال در موضوع خرید تضمینی و بازاریابی صنایع دستی جهت همکاری در استان دعوت به عمل آید.

فلاحی با اذعان به برگزاری نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بازه زمانی چهارم تا هشتم تیر ماه تاکید کرد: این رویداد فرصت مطلوبی جهت معرفی جاذبه های گردشگری استان و استقرار تشکل های صنفی فعال است.

وی با اذعان به تدارک 25 غرفه در حوزه گردشگری و 55 غرفه در حوزه صنایع دستی ادامه داد: علاوه بر این دعوت از شرکت های سرمایه گذاری، سازمان های مردم نهاد و تشکل های فعال در فضای مجازی جهت معرفی هر چه بیشتر توانمندی های استان مورد تاکید است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، تشکل صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.