ترافیک سنگین در جاده چالوس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک سنگین در جاده چالوس و ترافیک پرحجم و روان در دو جاده سوادکوه و هراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با اشاره به وضعیت ترافیک در جاده‌های استان از ترافیک سنگین در جاده چالوس حد فاصل  پل زنگونه و دزدبن " و شمال به جنوب این محور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در جاده هراز منطقه  لاریجان نیز ترافیک پرحجم و روان است، افزود: این وضعیت را در جاده سوادکوه هم شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۹ خردادماه، افزود: آمد وشد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های " کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس– کرج ،  افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز (جمعه) ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع بوده و کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز (جمعه) ۱۸ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از "آب اسک" به " رودهن" (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور "سوادکوه"، افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی و از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) ۱۸ خردادماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از این محور ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
انتهای پیام/آ

ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار