امام جمعه یزد:

ایستادگی مردم فلسطین، تنها راه آزادی قدس

امام جمعه یزد گفت: تنها راه آزادی قدس شریف ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: ما در ماه بهار قرآن به سر می بریم و قرآن به ما درس آزادگی و ایستادگی می دهد و با توکل به خداوند باید همیشه در برابر توطئه های دشمنان آماده و هشیار باشیم.

آیت الله ناصری با بیان اینکه مردم انقلابی ایران چهل سال است که روز قدس را تجربه می کنند گفت: حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس نشان می دهد که مردم همچنان پای آرمان های انقلابشان ایستاده اند و همین حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه یزد به جنایات وحشیانه صهیونیست ها در کشتار مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: این رژم غاصب با این وحشی گری سعی در مشروعیت خود دارد ولی باید بداند که با مقاومت مردم فلسطین هرگز به اهداف خود نخواهد رسید. 

آیت الله ناصری با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد و دیگر نقاط ایران در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس عنوان کرد: مردم ایران بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را اثبات کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برای رساندن انسان‌ها به قرب الهی است گفت: هر کاری که ما را از خداوند دور می‌کند را باید کنار بگذاریم و هر کاری هم که ما را به خدا نزدیک می‌کند را باید در جامعه ترویج دهیم.

وی همچنین با اشاره به بدعهدی‌ آمریکا گفت: تاریخ به ما ثابت کرده است که هرگاه به بیگانگان دل خوش کردیم راه به جایی نبردیم و باید با تکیه بر توان داخل و داشته های خود ایزانی آباد و سر بلند را بسازیم.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

برچسب ها: قدس 97 ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار