روز قدس روز انزجار از رژیم اشغالگر قدس

امام جمعه دزفول گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفان و مستکبران و انزجار از رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول بیان داشت: روز قدس روز وحدت اسلامی است و در مقابل تفرقه بین مسلمانان نقطه عطفی برای رژیم صهیونیستی است که در راهپیمایی امروز اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی درهم شکسته شد.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس رژیمی کودک کش است که به هیچ اصول انسانی و تعهد بین المللی پایبند نیست و هرچه دشمنان بر تعدی به مسلمانان اصرار ورزند مقاومت مردم مسلمان نیز مستحکم تر می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: اگر جنگی رو در رو با این رژیم آغاز شود کلیه جوانان کشورهای مسلمان در مقابل آن خواهند ایستاد زیرا ساکنان آن هیچ انگیزه ای برای دفاع ندارند و اسراییل را وطن خود نمی دانند.

امام جمعه دزفول گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای ماه مبارک رمضان، روح امید و نشاط را در بین جامعه و جوانان زنده کرد و همواره بر انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاکید کردند و ایشان در این دیدارها بر اعتماد نکردن به دشمن تاکید و بدعهدی آمریکا در برجام را تنها نمونه ای از این بدعهدی ها دانست.

وی بیان کرد: دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر از سر گرفتن فعالیت های هسته ای جان تازه ای به کشور بخشید که با این تصمیم خود با قاطعیت از منافع کشور دفاع کردند.

امام جمعه دزفول در خصوص اعلام فطریه امسال نیز گفت:بر اساس نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان میزان فطریه برای هر فرد که قوت غالبشان نان است معادل 3 کیلوگرم گندم 55 هزار ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.