نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

ملت ایران تا رهایی قدس شریف از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت:ملت ایران تا رهایی قدس شریف از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت:ملت ایران تا رهایی قدس شریف از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.
امام جمعه بندرعباس افزود: اسرائیل فرزند نامشروع آمریکاست و این غده سرطانی بااتحاد مسلمانان باید از صحنه جهان محو شود.
وی گفت:ما اجازه نخواهیم داد استعمارگران و استکبار جهانی در مسائل سیاسی جهان اسلام دخالت کند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: استکبار جهانی و اسرائیل بدانند که ما برای همیشه پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستیم.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: فلسطین از ازل دارای هویت بوده و این سرزمین برای همیشه جاوید خواهد ماند.
امام جمعه بندرعباس افزود: رگبار بستن مردم بی دفاع فلسطین موجب هجرت آنان به سرزمین‌های دیگر شد، اما سرزمین و موطن اصلی آنان همان سرزمینی است که رژیم صهیونیستی اشغال کرده است.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره تهدید‌های استکبار جهانی گفت: به گفته رهبر اگر آن‌ها بخواهند یکی به ما بزنند ما ده برابر به آن‌ها حمله خواهیم کرد.
وی به توان نظامی کشور اشاره کرد و افزود: در طی چهل سال از حکومت پهلوی یک اسلحه در کشور ما ساخته نشد، اما اکنون ما شاهد ساخت موشک‌هایی با برد بالا به دست متخصصان ایرانی هستیم.
خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت روز صنایع دستی به تقویت آن در استان اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای مردان و زنان هرمزگانی تقویت صنایع دستی است.
آیت الله نعیم آبادی افزود: شهرستان‌های میناب و بشاگرد از مهم‌ترین قطب‌های صنایع دستی در استان است که با حمایت مسئولان استان رونق بیشتری می‌گیرد.
پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس هم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: طبق فرمایش معظم له مبنی بر نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده بر اساس آموزه‌های دینی است.
حجت الاسلام میرزایی افزود: نابودی رژیم صهیونیستی یک وعده الهی است.
انتهای پیام/ر

نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.