عدالت‌خواهی بین‌المللی/ حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مساله قدس پس از ۷۰ سال به فراموشی سپرده نمی‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسبق گفت: با گذشت بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین مساله قدس به فراموشی سپرده نمی‌شود و خواسته مسلمانان جهان این است که به توحش صهیونیست‌ها پایان داده شود.

مساله قدس پس از ۷۰ سال به فراموشی سپرده نمی‌شودسید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به حضور باشکوه مردم در حماسه روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل مسائلی مانند کشتار بیش از صد نفر از فلسطینی‌ها ،رجز‌خوانی‌های نتانیاهو و حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی بسیار با شکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شد، چرا که مردم احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مساله قدس پیدا کرده اند.

مردم حضور خود را به رخ جهانیان کشیدند

وی افزود: حماسه قدس حتی در کشورهایی مانند بحرین که تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارند با شکوه تر از هر سال برگزار شد و در قدس شریف نیز مردم حضور پرنگ خود را به رخ جهانیان کشیدند، لذا این امر نشان می‌دهد که با گذشت بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین مساله قدس به فراموشی سپرده نمی‌شود و خواسته مسلمانان جهان این است که به توحش صهیونیست‌ها پایان داده شود.

حسینی تصریح کرد:خوشبختانه حمایت از مردم فلسطین روز به روز در دنیا اوج می‌گیرد و زمانی که ترامپ اعلام کرد که سفارت آمریکا را به به بیت المقدس منتقل می‌کند کشورهای دنیا واکنش تندی نشان دادند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان بیان کرد: برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی ائتلاف کرده‌اند اما ملت‌های آنها از موضع‌گیری های سران کشورهایشان به تنگ آمده اند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد:خوشبختانه امروز در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران شاهد حضور پر شور مردم در حماسه روز قدس بودیم و مردم با زبان روزه بنابر تکلیف شرعی که بر دوش خود احساس کردند بار دیگر به میدان آمدند و ثابت کردند که مساله قدس اولویت اول جهان اسلام است، لذا مسلمانان و دیگر آزادگان جهان اجازه نخواهند داد که رژیم غاصب صهیونیستی به ظلم آشکار خود علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار