آمریکا بیشترین کمک را به اسراییل می کند زیرا هم‌پیمان اوست

امام جمعه آبدان گفت: نقاط قوت را به نقات ضعف تبدیل می کند. عدالت خواهی ما نقطه قوت است. عده ای که شعار نه غزه نه لبنان می‌دهند، آیا یک شهید مدافع حرم دارند؟ آمریکا بیشترین کمک را به اسراییل می کند زیرا هم‌پیمان اوست.

آمریکا بیشترین کمک را به اسراییل می کند زیرا هم‌پیمان اوستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبدان اظهار داشت: امام زمان تنها کسی است که حق تعیین جانشینی دارد؛ برخی فکر می کنند انتخاب رهبری کار مجلس خبرگان است.

وی با بیان اینکه امامت در شیعه انتصابی از طرف خداست، اضافه کرد:‌ پیامبر امام را معرفی کرد، ائمه هم همین کار را کردند، امام زمان هم مشخصات نائب خود را که از طرف خدا منصوب شده بود اعلام کرد. خبرگان فقط رهبری را کشف می کند، نه اینکه منصوب می کند. دست و پای امام زمان بسته نیست، نائب امام زمان را خدا نصب کرده و امام زمان او را معرفی می کند.

امام جمعه آبدان بیان کرد: به فرموده رهبری، ما نقشه دشمن را می‌دانیم و افشا می کنیم. مگر کسی می تواند از نقشه های محرمانه دشمن آگاه شود، چگونه رهبر ما با خبر می شود؟ بدون کمک امام زمان امکان ندارد. فرمود دشمن سه نقشه دارد. فشار اقتصادی که درقالب تحریم هاست برای فشار بر مردم تا بر رهبری فشار بیاورند تا تسلیم زورگویی های دشمن شوند.

وی ادامه داد: اگر ما تسلیم شدیم هرگز وضعیت اقتصادی خوب نمی شود. دشمن می‌خواهد ما تسلیم شویم و ما را از بین ببرد. همه بدانند فشار اقتصادی بر مردم ایران مردم را از خط ولایت و رهبری هرگز جدا نمی کند.

حجت‌الاسلام حمیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مردم آگاه ما این مسائل را تحمل می کنند و مسئولیت مسئولان بیشتر می شود، تاکید مکرر امام است که باید فشار اقصادی را زا مردم برداشت. مسئولین باید این کار را بکند. ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست معاون رییس جمهور ، باید با مفاسد برخورد کند. هشت ماست که یک جلسه برگزار نشده است، چرا کوتاهی می شود.

وی افزود: فشار روانی نقشه دیگر است، دشمن کار را به جای می رساند که رییس جمهور به رهبری فشار وارد می کند که از مسئله هسته ای دست برداریم. موضوع موشک همین طور، دشمن می‌داند ما قدرت اول موشکی منطقه هستیم، کاری به جایی می رسد که رییس جمهور از رهبری می خواهد موشک ها را کنار بگذاریم.

وی اظهار داشت: در جاهای دیگر نیز همین گونه عمل می کنند. برای منافع خودشان هزینه می کنند، چرا ما هزینه نکنیم. ما بیشتر کمک مشاوره ای می کنیم. کسانی که می گویند این کار نکینم نادان هستند. مگر می شود هزینه نکینم و امنیت داشته باشیم.

مسئولان فشار اقتصادی روی مردم را کاهش دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.