اوپو گوشی‌های OLED خواهد ساخت

شرکت اوپو صفحه نمایش‌های OLED سفارش داده است اما این نمایشگرها برای Find X نیستند.

اوپو گوشی‌های OLED خواهد ساختبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپو قرار است در تاریخ 29 خرداد گوشی جدید خود، Find X را به طور رسمی در پاریس معرفی کند اما رسانه کره‌ای به نام The Bell اخبار دیگری از این شرکت منتشر کرد. بر اساس این اخبار، شرکت اوپو به تازگی پنل نمایشگر خمیده OLED سامسونگ را برای گوشی‌های آینده خود سفارش داده است که قرار است تا اواخر ماه ژوئن به این شرکت برسند.

با این وجود، اولین باری هم که از طرف شرکت سامسونگ به این شرکت خواهد رسید برای کار گذاری روی گوشی جدید اوپو به نام Find X دیر خواهد بود و این گوشی با نمایشگر خمیده OLED به بازار نخواهد آمد ولی این هنوز جای سوال دارد که اوپو در صدد تولید چه مدلی از تلفن‌های همراه خود، آن هم با نمایشگرهای 6.25 اینچی است.

بهترین حدسی که می‌شود درباره گوشی آینده کمپانی اوپو زد، این است که قرار است این شرکت با گوشی هوشمند جدید خود به نقاط بالایی برسد و قیمتی بالاتر از حد معمول داشته باشد چرا که هرکدام از نمایشگرهای خمیده سامسونگ برای این شرکت 100 دلار آب می‌خورد که از بودجه این شرکت می‌تواند خارج شود و باید منتظر ماند تا خبرهای دیگری از این نمایشگرها و شرکت اوپو شنید تا مطمئن شویم این گوشی‌ها چگونه تولید خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار