برگزاری کلاس های کنکور در کارون زیر چتر حمایت خیران

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون از برگزاری کلاس های کنکور برای دانش آموزان این شهرستان با حمایت خیران خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: به منظور پشتیبانی و حمایت از دانش آموزان این شهرستان برای شرکت در کنکور، کلاس های متعدد آمادگی کنکور با حضور اساتید برتر استان خوزستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان علاوه بر شرکت در کلاس های کنکور که در طول سال تحصیلی برگزار شد، با شرکت در همایش های مختلف با تکنیک های تست زنی، روش های مطالعه، اهمیت زیر گروه ها و رتبه در کنکور آشنا شدند.

مزرعه هدف از برگزاری همایش ها و کارگاه های متعدد آموزشی را ارتقاء دانش علمی دانش آموزان کنکوری شهرستان عنوان و تصریح کرد: همایش جمع بندی دروس عربی، فیزیک، ریاضی و زیست برای رشته های مختلف با همت هسته مشاوره آموزش و پرورش کارون در حال برگزاری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون به توانایی نداشتن خانواده ها برای ثبت نام دانش آموزان در کلاس های کنکور اشاره کرد و اذعان داشت: ورود خیران و موسسات آموزشی در این شهرستان موجب رفع این مسئله شد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ دانش آموز کارونی در کلاس های کنکور آموزش دیدند اظهار کرد: 90 درصد از هزینه‌های این کلاس ها توسط خیران پرداخت شده است.

عزیز مزرعه موفقیت ۵۰ نفر دانش آموزان کارونی در کنکور سراسری سال گذشته را نتیجه کلاس های کنکور دانست و بیان داشت: امیدواریم در سال جاری تعداد پذیرفته شدگان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس های آمادگی کنکور برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.