عضو شورای استان تهران مطرح کرد؛

شهرستان بهارستان فاقد آب آشامیدنی سالم

رضازاده گفت: تمام شهر‌های شهرستان بهارستان فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.

موسی رضازاده نماینده شهرستان بهارستان در شورای استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه سرانه‌های شهرستان بهارستان از استاندارد‌ها فاصله زیادی دارد، اظهار کرد: این موضوع درباره تمام سرانه‌های این شهرستان صدق می‌کند.

رضازاده با بیان اینکه شهرستان بهارستان قریب به ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: با وجود این جمعیت، حتی یک فضای تفریحی مناسب در شهرستان بهارستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه شورای شهر بهارستان برای رفع این مشکلات در شهر‌های مختلف شهرستان بهارستان متفاوت است، افزود: محرومیت‌ها، ساختار شهر و حاشیه‌نشینی در این شهرستان به نحوی بوده است که رفع مشکلات آن نیاز به اراده ملی دارد.

نماینده شهرستان بهارستان در شورای استان تهران با بیان اینکه این شهرستان فاقد استادیوم ورزشی و سالن با ظرفیت بالا است، گفت: حتی یک پارک بانوان نداریم تا بانوان این شهرستان با آرامش خاطر اوقات خود را در آن سپری کنند.

رضازاده در پایان با تاکید بر اینکه تمام شهر‌های شهرستان بهارستان فاقد آب آشامیدنی سالم هستند، تاکید کرد: هر کجای این شهرستان دست بگذارید، زخم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار