گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های پایه استقلال مشخص شدند

هیئت امنای آکادمی استقلال تهران گزینه‌های سرمربیگری برای فعالیت در تیم‌های پایه‌های این باشگاه را بررسی می‌کنند.

گزینه های سر مربیگری تیم های پایه استقلال مشخص شدندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به تغییرات در آکادمی باشگاه استقلال قرار شد از این پس آکادمی زیر نظر هیئت امنا به کار خود ادامه دهد.

با این وجود گودرز حبیبی به عنوان مدیرآکادمی و صادق ورمزیار سرپرستی این آکادمی را بر عهده گرفت و این ۲ فرد زیر نظر علی جباری، پندار توفیقی، جواد قراب، محمد سعیدی، مهدی عبدیان و افتخاری کار‌های خود را دنبال می‌کنند.

حبیبی و ورمزیار تست گیری‌هایی را از برخی بازیکنان در حالی در دستور کار قرار دادند که تا به این لحظه برای رده‌های پایه آکادمی آبی پوشان سرمربی انتخاب نشده است. البته مدیر و سرپرست آکادمی تعدادی اسامی برای انتخاب سرمربی تحویل هیئت امنا دادند که قرار است تصمیم نهایی از سوی این هیئت منتشر شود.

هیئت امنا از اولین روزی که تشکیل شده تا به امروز ۳ بار نشست برگزار کرده که این جلسه‌ها هیچ کدام خروجی چندان موثری نداشته و در این راستا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال مسئول رسیدگی به این وضعیت است تا از این پس آکادمی بدون مشکل کار خود ادامه دهد.

با بررسی‌های صورت گرفته شنیده می‌شود از حضور آرش برهانی، سبو شهبازیان، ایوب اصغر خانی و محمد فدایی برای سرمربیگری تیم‌های امید، تیم جوانان و تیم نوجوانان نام برده می‌شود که در آخر باید دید هیئت امنا روی نام کدام سرمربیان برای حضور در این آکادمی مهر تایید می‌زند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار