کشف ۱۱۰ فقره سرقت در مازندران

۱۱۰ فقره سرقت از ۲ سارق حرفه‌ ای داخل خودرو در مازندران کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در شهرستان نور و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ متهم این پرونده اهل تهران و ساکن شهرستان نور شدند.

سردار میرفیضی گفت: سارقان که با یک دستگاه خودروی سرقتی شاسی بلند از نوع تویوتا اقدام به سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان‌ ها می‌ کردند با کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌ های شهر متوقف کردند و متهمان که با یکدیگر نسبت پدر و پسر داشتند در این عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: این ۲ سارق حرفه‌ای تاکنون به ۵۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان نور و به بیش از ۶۰ فقره سرقت در شهرستان‌های محمودآباد و نوشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد از شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به استان مازندران را دارند، خواست: با نصب تجهیزات ایمنی و بازدانده مناسب بر روی خودرو‌های خود از پارک اتومبیل خود در مکان‌ های خلوت و فاقد روشنایی و مکان‌ هایی که فاقد نگهبان است، خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ ای داخل خودرو در مازندران

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.