دوردنیا با نوآوران؛

از طراحی دستکشی که به جای شما صحبت می‌کند تا جورابی که محافظ بیماران دیابتی است

مخترعان در سراسر جهان دست به اختراع‌هایی زده‌اند که به آسان شدن زندگی افراد کمک می‌کند.

از طراحی دستکشی که به جای شما صحبت می کند تا جورابی که از بیماران دیابتی محافظت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدید از علم و فناوری در برابر افراد می‌شود ؛ در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات در جهان بپردازیم.

جوراب هایی که به کمک بیماران دیابتی می‌آیند

مخترعان موفق به تولید جورابی شده‌اند که به بیماران دیابتی کمک می‌کند، این جوراب با هدف جلوگیری از زخم شدن پا تولید شده در این جوراب مخصوص دو لایه کتان وجود دارد که از فشار به پا جلوگیری می‌کند و همچنین به دلیل حسگرهای که در آن به کار رفته است در صورت بروز هرگونه خطر به بیمار هشدار می‌دهد.

لامپ بلندگو به بازار آمد

یکی از شرکت‌های تولید کننده بلندگو به تازگی لامپی را تولید کرده است که به کمک بلوتوث می‌تواند به تلفن همراه متصل شود و از خروجی لامپ، صدا را خارج کند همچنین این لامپ قابلیت تغییر شفافیت لامپ را با سازگار کردن صدا دارد.

دستکش سخنگو طراحی شد

ناشنوایان قادر به صحبت نیستند و در تکلم با مشکلاتی مواجه می‌شوند اما به تازگی دست کشی بوجود آمده که حرکات دست را تبدیل به صدا می‌کند و به کمک این دستکش فرد ناشنوا می‌تواند صحبت کند و با دیگران ارتباط برقرار کند، در این دستکش حسگرهایی به کار رفته است که سبب ارتباط ناشنوایان با محیط اطرافشان می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار