رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد:

ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در محور‌های منتهی به تهران

سرهنگ رازقی از ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در محورهای ورودی به شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: امروز ۲۰ خرداد شاهد بار ترافیک ورود به شهر تهران هستیم و در محور‌های غرب به شرق بزرگراه‌های حکیم، همت، لشگری و آزادراه تهران-کرج و در ادامه در خیابان آزادی و بزرگراه شیخ‌فضل‌الله بار ترافیک نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: در محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب، امام علی (ع) و بسیج و همچنین در محور شرق به غرب بزرگراه‌های بابایی، صدر، زین‌الدین و بلوار ارتش شاهد ترافیک صبحگاهی نیمه‌سنگین هستیم.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابتدای صبح در معابر مختلف شهر مستقر بوده و نسبت به تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه اقدام می‌کنند.

سرهنگ رازقی گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته آمار تصادفات خسارتی و جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی درباره وضعیت جوی عصر روز جاری یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی باد شدید و باران برای عصر امروز به رانندگان توصیه می‌شود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی را رعایت کرده و در زمان طوفان که دید کم است، با چراغ روشن تردد کنند تا توسط سایر رانندگان بهتر رؤیت شوند. این موضوع برای موتورسیکلت‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است که در زمان کاهش دید حتماً با چراغ روشن حرکت کنند تا توسط سایر رانندگان قابل مشاهده باشند که این موضوع نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

انتهای پیام/

ترافیک نیمه سنگین در محورهای ورودی به شهر تهران

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار