بهنام فر: لیگ کرواسی آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک است

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته گفت: هدفمان حضور در المپیک است و لیگ جهانی کرواسی آخرین شانس ما برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود.

مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هدفمان حضور در المپیک است و لیگ جهانی کرواسی آخرین شانس ما برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود. این در حالی است که تیم ملی کاراته مسابقات آسیایی و لیگ جهانی بلغارستان را پشت سر گذاشته و فرصت کسب سهمیه را از دست داد و امیدوارم بتوانیم در کرواسی سهمیه المپیک جوانان بوینس آیرس را بدست آوریم.

او ادامه داد:ورزشکارانی که در لیگ جهانی کرواسی به فینال راه پیدا کنند‌ می توانند سهمیه المپیک جوانان را بدست آورند. البته سهمیه المپیک به قهرمان‌های هر قاره نیز داده می شود و ما تمام تلاش مان را می‌کنیم که در این رقابت‌ها شانس حضور در المپیک را کسب کنیم.

بهنام فر افزود: تیم با ۳ ورزشکار ابتدای تیرماه راهی لیگ جهانی کرواسی می‌شود. علیرضا فرجی در وزن ۶۱ کیلوگرم، ابوالفضل میرزایی در وزن ۶۸ کیلوگرم و نوید محمدی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم ملی پوشان کشورمان هستند که امیدوارم با رسیدن به مرحله فینال سهمیه المپیک را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: هر آنچه که در توان داشتیم گذاشتیم و ملی پوشان به خوبی تمرین کردند و آماده مسابقات هستند. روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و امیدوارم با فینالیست شدن بازیکنان بتوانیم پاسخگوی اعتماد فدراسیون و جامعه کاراته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات بهنام فر در مورد تیم ملی کاراته پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار