لزوم برندسازی گردشگری 2018در همدان

معاون عمرانی استاندار همدان از برند سازی گردشگری 2018 در این استان خبر داد.

لزوم برندسازی گردشگری 2018در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید در مسائل گردشگری برندسازی کنیم چراکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید آن را توسعه دهیم، گفت: از نظر جهانی چهار شهر در ایران داریم که صنایع دستی آنها حائز اهمیت است  از جمله صنایع دستی اصفهان، فرش تبریز، سنگ‌های قیمتی خراسان و سفال لالجین.

وی خاطر نشان کرد: این استان در چند سال اخیر محور توسعه و گردشگری خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: این موضوع مبنی بر این نیست که در زمینه دیگر فعالیت نداشته باشیم  اما گردشگری در اولویت قرار گرفته است و اگر بخواهیم این امر تاثیرگذار باشد باید در محدوده جغرافیایی استان ابتدا زیرساخت ها آماده شود.

عراقی تصریح کرد: مهمترین اتفاق اتوبان تهران – ساوه و همدان- ساوه و بعد از آن راه آهن همدان – مشهد است.

وی  با بیان اینکه  فرودگاه همدان و تمام زیرساخت‌ها آماده است، افزود: تقریبا همه شهرهای استان همدان چهار بانده هستند و یکی از استان‌هایی هستیم که روی ارتباطات بین استانی ما بسیار کار شده و اینکه در امر رفت و آمد به استان و خارج از استان تسریع داشته باشیم و در بحث راه از  شاخص‌های کشوری نیز بالاتر هستیم.

معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص رویداد بین المللی همدان 2018 بیان داشت: سه رویداد بین المللی در سطح ایران در حال روی دادن است که دو مورد از آنها مربوط به همدان و دیگری در تبریز است.

عراقی یادآور شد: در همدان دو برنامه «همدان، پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی 2018» و «نشست اعضای وابسته به جهانگردی» است که این نشان دهنده این است که ما جهت‌گیری  خود را در محور توسعه گردشگری قرار دادیم و برنامه‌هایی را چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ نرم‌افزاری برای این موضوع داریم.

وی  با بیان اینکه یکی از ثمرات رویداد همدان 2018 ساماندهی ورودی‌ها است، عنوان کرد: در ارتباط با زیرساخت ما 100 درصد آماده‌ایم و تمام ورودی‌ها آماده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون عمرانی استاندار همدان ابراز داشت: بزرگ ‌ترین ویژگی این نشست این است که در یک بازه یکساله است و بعد از ماه مبارک رمضان برنامه‌ها اولویت‌بندی می‌شود؛ ما باید مردم را شاد کنیم، مردم از ما شادی می خواهند و این همایش شادی را به همراه خواهد داشت.

عراقی در ادامه گفت: برای این برنامه اعتبارت خوبی در نظر گرفته شده که تاکنون 10 میلیارد تومان آن ابلاغ شده، تبلیغات ما کاملا به صورت استانی صورت گرفته است و در واقع رویداد 2018 برای عموم مردم است.

وی در خصوص کشورهای عضو این مجمع گفت: کشورهایی که در این نشست مهمان ما هستند ویتنام، ازبکستان، امارات متحده عربی، ترکیه، تایلند، تاجیکستان، سریلانکا، سنگاپور، عربستان سعودی، روسیه، کره جنوبی، قطر، فیلیپین، پاکستان، عمان، نپال، میانمار، مالزی، قرقیزستان، کویت، قزاقستان، ژاپن، اندونزی، هند، چین، کامبوج، بوتان، برونئی، بنگلادش، بحرین، افغانستان، مغولستان و لائوس هستند.

عراقی در پایان ادامه داد: کشور زمانی مستقل و قوی می‌شود که بخش خصوصی آن فعال شود با استفاده ازکارآفرینی مردم می توانیم همدان را بیشتر از سایر شهرها توسعه دهیم.

انتهای پیام/ب

سازماندهی ورودی های استان یکی از ثمرات رویداد همدان 20 18

 

برچسب ها: گردشکری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.