ملیت فردی که در مسجدالحرام خودکشی کرد، مشخص شد

وزارت خارجه فرانسه و مقامات عربستان سعودی، اعلام کردند فردی که جمعه شب در مکه خودکشی کرد، فرانسوی بوده است.

هویت فرانسوی فردی که در مسجدالحرام خودکشی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، هویت مردی که جمعه شب در مسجد الحرام در مکه خودکشی کرد، از سوی مقامات سعودی مشخص شد. روز شنبه مقامات عربستان سعودی و فرانسه هویت این مرد را فرانسوی اعلام کردند.

این مرد اروپایی دو روز پیش با پرتاب کردن خود از مسجد به درون صحن طواف اقدام به خودکشی کرد. پلیس عربستان سعودی به خبرگزاری عربستان اعلام کرد: یک فرد خارجی خود را از مسجدالحرام در شهر مکه به صحن طواف پرتاب کرد و در دم جان باخت.

بنا به اعلام خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه این کشور ملیت فرانسوی این فرد را مورد تائید قرار داده است. با این حال این وزارتخانه از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد. خبرگزاری عربستان سعودی نیز گزارش داد جسد این فرد به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات برای تعیین هویت او، انگیزه او از اقدام به خودکشی و اینکه چگونه علیرغم وجود نرده‌های آهنی توانسته به داخل صحن بپرد، آغاز شده است.

این اولین بار نیست که چنین حادثه‌ای در کعبه اتفاق می‌افتد. در سال 2011 فرد دیگری نیز به همین طریق اقدام به خودکشی کرد که ویدئو مربوط به خودکشی او در آن زمان در یوتیوب قرار گرفت. سال گذشته نیز یک فرد عربستانی تلاش کرد تا در مقابل خانه کعبه اقدام به خودسوزی کند اما نیروهای امنیتی مستقر در محل مانع از انجام این کار شدند.

بیشتر بخوانید: خودکشی وحشتناک یک فرد در مسجد الحرام+ فیلم (18+)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار