در پی درگیری بانوی جودوکار با دبیر فدراسیون؛

محمدیان: زد و خوردی در کار نبوده است

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: برخورد فیزیکی رخ نداده است و رشیدی به دلیل اعزام نشدن به بازی‌های آسیایی مطالبی را مطرح کرده که باید پاسخگوی اظهارات خود باشد.

نایب رئیس فدراسیون جودو :رشیدی باید پاسخگوی اظهارات خود باشدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه رشیدی نماینده وزن منهای ۴۸ کیلوگرم جودو کشورمان روز گذشته برای صحبت با درخشان راهی فدراسیون شد و پس از چند ساعت انتظار نتوانست با رئیس فدراسیون جلسه‌ای داشته باشد و در نهایت امیر حسین سیاحی دبیر فدراسیون با برخورد نامناسب او را به بیرون انداخت.

لیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو در مورد این اتفاق در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بانوان جودوکار ما ۵ ماه است که در اردو به سر می‌برند و تلاش می‌کنیم در رقابت‌های برون مرزی بر اساس آمادگی ملی پوشان و نظر کادر فنی از حضور بازیکنان استفاده کنیم.بر همین اساس مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی جودو بانوان پس از بررسی عملکرد فنی ملی پوشان تصمیم گرفتند از بین اردونشینان، دو تا سه نفر از ورزشکاران را که شانس کسب مدال دارند راهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی کنند و به دلیل اینکه در وزن فاطمه رشیدی حریفان قدرتمندی وجود داشتند و ما شانسی برای مدال نداشتیم تصمیم گرفتیم او در این بازی ها حضور نداشته باشد.

او ادامه داد: فاطمه رشیدی به دلیل اعزام نشدن به بازی‌های آسیایی  اردوی تیم ملی را به نشانه اعتراض ترک کرد و ما تلاش کردیم که با او صحبت کنیم و توضیح دادیم که فدراسیون برای ورزشکاران برنامه ریزی کرده و در آینده او و دیگر ملی پوشان را به مسابقات برون مرزی اعزام می‌کنیم اما متاسفانه او  به دلیل اعزام نشدن به بازی‌های آسیایی مطالبی را در مصاحبه های خود مطرح کرده است که باید پاسخگوی اظهارات خود باشد.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: درگیری فیزیکی اتفاق نیفتاده است و فدراسیون این موضوع را پیگیری می‌کند و این بازیکن باید پاسخگوی اظهارات خود در این مورد باشد. در این مدت تمام تلاش ما حمایت از ورزشکاران و ملی پوشان بوده است و رشیدی با بیان این مطالب پل‌های پشت سر خود را خراب کرده است.

او افزود: مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم معتقد هستند که جودوکارانی در رقابت‌های برون مرزی حاضر شوند که شانس کسب مدال دارند و قصد نداریم سیاهی لشکر به مسابقات اعزام کنیم و باید افرادی در رقابت ها حاضر شوند که روی سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

او عنوان کرد: درخشان نامه شکایت این بازیکن را مطالعه کرد و قرار بود که جلسه‌ای را با حضور او و سرمربی تیم ملی برگزار کنیم که فاطمه رشیدی گفت سرمربی تیم می‌خواهد آمادگی بازیکنان را مطرح کند و به همین دلیل در جلسه حاضر نمی‌شوم و به وزارت ورزش و جوانان شکایت می‌کنم.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: ورزشکاران باید صبور باشند و با تمرینات بسیار آمادگی خود را افزایش دهند تا در آینده به عنوان نماینده ایران راهی مسابقات برون مرزی شوند.

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره فاطمه رشیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
باید مورد بررسی ونظارت بیشتر قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
همه میدونن که درگیری فیزیکی بوده حالا این خانونم محمدیان تهدید هم میکنه ! عجب دوره و زمونه ای شده و هرکسی از هرجا وارد ورزش میشه
آخرین اخبار