از هفته آینده؛

آغاز طرح اسکان فرهنگیان در تابستان

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان فارس گفت: طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در استان از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خدابخش شهبازی دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: ستاد اسکان موقت فرهنگیان در تابستان از هفته آینده در استان آغاز به فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان فارس پایگاه پذیرش فرهنگیان مستقر می‌شود و در شیراز نیز ۲ پایگاه پذیرش فرهنگیان مستقر می‌شود.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان فارس اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد اسکان، پایگاه‌های پذیرش مسافران در کنار خیابان، محل‌های پر رفت و آمد و نزدیک به ورودی‌های شهر مستقر می‌شود.

خدابخش شهبازی با اشاره به اینکه یکی از این پایگاه‌ها در مدرسه اختر معدل واقع در بلوار مدرس است، ادامه داد: یکی دیگر نیز در هنرستان دارالفنون در بلوار امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان فارس افزود: همه نواحی آموزش و پرورش شیراز آماده اسکان فرهنگیان هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایام تابستان برخی مدارس در دست تعمیر هستند و یا اینکه برنامه‌های جانبی برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌اند مقرر شده که مدارسی که می‌توانند در طرح اسکان مشارکت داشته باشند طی این هفته مشخص شود.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه تابستان پارسال در مجموع ۵۵ پایگاه پذیرش اسکان موقت فرهنگیان در شهرستان‌های استان فارس راه‌اندازی شد، اضافه کرد: ۲۲۰ مدرسه در قالب یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در طرح اسکان مشارکت داشته‌اند.

شهبازی گفت: پارسال ۴۴۹ هزار و ۶۹۴ نفرروز در مدارس فارس در ایام تابستان اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: در تابستان پارسال ۴۱ هزار و ۸۱۳ خانوار در مدارس فارس اسکان یافتند.

انتهای پیام/ن

اسکان فرهنگیان در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار