رئیس گروه ورزش قهرمانی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: مجموعا در 14 رشته اعزام ورزشکار، مربی و داور به مسابقات جاکارتا را خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  علیرضا صیدی رئیس گروه ورزش قهرمانی وحرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه به احتمال 90 درصد 41 ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا اعزام می شوند، اظهار کرد: مجموعا در 14 رشته اعزام ورزشکار، مربی و داور به مسابقات جاکارتا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین اعزام ورزشکاران کرمانشاهی  در رشته های پارالمپیکی هیات معلولین و جانبازان با 8ورزشکار است گفت: در رشته های دوومیدانی سه نفر، پینگ پنگ یک نفر، انجمن های ورزشی پنج نفر، شنا سه نفر، بوکس یک نفر، قایقرانی چهار نفر، کاراته پنج نفر، کبدی چهار نفر، کشتی یک نفر، وزنه برداری یک نفر، والیبال دو نفر، هندبال دو نفر، جودو یک نفر و هیات معلولین و جانبازان هشت نفر به جاکارتا اعزام خواهند شد.

صیدی در خصوص حمایت های مالی از این ورزشکاران نیز گفت: تاکنون طی یک مرحله از این ورزشکاران حمایت مالی داشته ایم و تا پیش از اعزام به مسابقات نیز مجددا از این ورزشکاران حمایت مالی خواهیم داشت.

 

انتهای  پیام/ز

بیشترین اعزام ورزشکاران کرمانشاهی  در رشته های پارالمپیکی هیات معلولین و جانبازان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.