استاندار سمنان :

سند توسعه اشتغال روستایی برای 41 روستای استان سمنان در حال تدوین است

سید شهاب‌الدین چاوشی گفت : به‌محض پایان یافتن 41 روستا مطالعه بر روی روستاهای دیگر آغاز خواهد شد که برای بهبود راندمان باید در این مطالعات موانع شناسایی و ابهامات برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت اشتغال روستاییان استان سمنان گفت : اجرای به‌ موقع بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها می‌تواند در تسریع پروژه‌های اشتغال‌زایی اثربخش باشد لذا ایجاد سامانه نباید بهانه‌ای برای طولانی شدن کار مردم شود بلکه امورات آن‌ها می‌بایست در کمترین زمان و بیشترین دقت صورت گیرد.

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه دولت اعتبارات مطلوبی را در حوزه اشتغال روستاها منظور کرده است، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند مردم را به استفاده از تسهیلات و ایجاد کسب‌وکار در روستا تشویق کنند لذا توجیه و آموزش آن‌ها باید در دستور کار واقع شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه سند توسعه اشتغال روستایی برای 41 روستای استان سمنان در حال تدوین است، تصریح کرد : به‌محض پایان یافتن این تعداد روستا مطالعه بر روی روستاهای دیگر آغاز خواهد شد که برای بهبود راندمان باید در این مطالعات موانع شناسایی و ابهامات برطرف شود.

انتهای پیام / گ

 تشویق  دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا  به استفاده مردم از تسهیلات و ایجاد کسب‌وکار در روستا

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار