تداوم بارش‌های بهاری در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش‌های بهاری در نقاط مختلف استان اردبیل طی هفته جاری ادامه خواهد داشت.

علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی از تداوم بارش‌های بهاری در طی هفته جاری در نقاط مختلف استان خبر می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل بیشتر از دیگر مناطق خواهد بود، افزود: امروز با افزایش جزئی دمای هوا بارش‌های رگباری در مرکز استان و مناطق جنوبی دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به وضعیت جوی استان طی امروز گفت: برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر بیان کرد: از فردا در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ نیز وجود داشته و ضمن اینکه آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود، طی ساعات بعد از ظهر در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد در انتظار خواهد بود.

وی اظهار کرد: از عصر دوشنبه با عبور سامانه ناپایدار جوی مجددا در بیشتر مناطق شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش بادهای تند خواهیم بود، هر چند در این مدت نوسانات زیادی در وضعیت دمای استان رقم نخواهد خورد.

انتهای پیام/ع

بارش بهاری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.