پیشکسوت باشگاه سپاهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران :

قلعه نویی انتخاب کمیته فنی باشگاه سپاهان نبود

عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان گفت : در آخرین جلسه کمیته فنی باشگاه سپاهان اصفهان هیچ گونه صحبتی درخصوص انتخاب سر مربی آینده باشگاه نشد.

حسین چرخابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان افزود : با توجه به وضعیت باشگاه سپاهان ، مدیران باشگاه با دو گزینه مواجه بودند که در این بین یا باید یک مربی شناخته شده داخلی   یا یک مربی بسیار توانمند خارجی به تیم اضافه می شد.

وی  در  ادامه با اشاره به اینکه گزینه اول استفاده از مربی با دانش خارجی و گزینه دوم استفاده از مربی شناخته شده داخلی بود ادامه داد :با توجه به  دستمزد بالای مربان توانمند خارجی ،باشگاه سپاهان تصمیم به  عقد قرار داد با موفق ترین مربی سال های گذشته فوتبال ایران را گرفت.

عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان با بیان اینکه  انتخاب امیر قلعه نویی ، انتخاب کمیته فنی باشگاه نبود افزود : در آخرین جلسه کمیته فنی باشگاه سپاهان  که 15 اسفند سال گذشته برگزار شد، هیچگونه صحبتی درخصوص انتخاب مربی آینده باشگاه نشد و این انتخاب از طرف کمیته فنی نبود ؛ این در حالیست که اگر کمیته فنی درخصوص انتخاب سرمربی تیم تصمیم می گرفت شاید انتخاب کمیته فنی هم  قلعه نویی بود.

پیشکسوت باشگاه سپاهان در خصوص بازیکنان جدیدی که در فصل نقل و انتقالات به باشگاه سپاهان اضافه شده اند گفت : سرمربی باشگاه در ابتدا نیازهای خود را بررسی و در پست های مورد نیاز خود به ترتیب اولویت چند بازیکن را جهت عقد قرارداد به باشگاه معرفی می کند ، با توجه به توانمندی های باشگاه سپاهان تمام بازیکنان با اولویت اول در فصل نقل و انتقالات جذب باشگاه شده اند .

چرخابی افزود: با توجه به اجرا شدن همه ی  خواسته های قلعه نویی در سپاهان ، کمترین خواسته هواداران باشگاه سپاهان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می باشد.

وی در خصوص انتقال مهدی شریفی به پرسپولیس گفت : حرف اول و آخر را در یک تیم سر مربی و کادر فنی آن تیم می زنند ،سر مربی تیم با توجه به استراتژی خود نفرات مورد نیازش را مشخص می کند؛هر مربی برای خود فلسفه ای دارد و مهدی شریفی جایگاهی در برنامه های قلعه نویی نداشت. 

چرخابی گفت : در خصوص مذاکره باشگاه با سروش رفیعی هیچ اطلاعی ندارم و با توجه به  اینکه رفیعی بازیکن آزاد است باید خودش در مورد باشگاه آینده اش تصمیم گیری کند.

 وی در پایان در باره ی  وضعیت باشگاه ذوب آهن صحبت کرد و گفت :ذوب آهن هر چند سال یک بار پوست اندازی می کند و تغیرات بنیادین در این تیم انجام می شود ؛ در فصل گذشته با توجه به حضور قلعه نویی در این تیم ، هدف ذوب آهن میل به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بود ولی در حال حاضر هدف مربی جدید جوانگرایی  و سازندگی در باشگاه ذوب آهن است ، با توجه به شناختی که از نمازی دارم مربی  با دانشی است و هدفش فوتبال سازمان یافته است.

 

انتهای پیام/س

 

اظهار نظر چرخابی در خصوص نقل و انتقالات تیم سپاهان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.