اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛

مدافع ملی پوش در لیست برانکو نیست/ جایگزین کامیابی نیا از پارس جنوبی می‌آید

باشگاه پرسپولیس با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی چند بازیکن مدنظر برانکو را جذب کرده است.

مدافع ملی پوش در لیست برانکو نیست/ جایگزین کامیابی نیا از پارس جنوبی می آیدبه گزارش  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه از نقل و انتقالات محروم است اما مسئولان این باشگاه تاکنون فعالیت چشمگیری داشتند و چند بازیکن از جمله مهدی شیری و مهدی شریفی را به خدمت گرفتند تا از آنها بعد از پایان محرومیت و در نیم فصل دوم استفاده کنند.

مهدی شیری بازیکن سابق پیکان قرار است نیم فصل اول لیگ هجدهم در تیم سابقش بازی کند و بعد از آن به سرخپوشان پایتخت بپیوندد و شریفی هم طبق توافق با مسئولان پرسپولیس همراه این تیم تمرین می کند و بعد از پایان محرومیت می تواند برابر حریفان بازی کند.

علاوه بر این پرسپولیسی ها قصد دارند چند بازیکن دیگر نیز جذب کنند تا در کورس رقابت با رقبای خود عقب نیافتند. در حالی که گفته می شود عارف غلامی مدافع جوان سپاهان و تیم ملی امید یکی از گزینه های مدنظر برانکو برای فصل بعد است اما یک منبع آگاه اعلام کرد که این بازیکن در لیست سرمربی پرسپولیس نیست و شاید مسئولان این تیم پنهانی با این بازیکن مذاکراتی داشتند که این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده است. 

مسئولان پرسپولیس منتظر هستند که کمال کامیابی نیا برای تمدید قرارداد به باشگاه بیاید و اگر این اتفاق رخ نداد جایگزینی هم برای کمال در نظر گرفتند که در پست هافبک دفاعی با مشکل مواجه نشوند.

حسین پور امینی هافبک دفاعی تیم پارس جنوبی جم مدنظر سرخپوشان پایتخت است و در صورت منتفی شدن حضور کامیابی نیا در پرسپولیس جایگزین این بازیکن می شود.

سروش رفیعی یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالاتی است و چند تیم از جمله پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی خواهان این بازیکن هستند. البته رفیعی اعلام کرده است که در صورت بازگشت به ایران قصد دارد در پرسپولیس بازی کند و باید دید وضعیت این بازیکن به چه صورت می شود.

گفته می شود باشگاه نساجی مازندران با حضور رفیعی تا پایان نیم فصل اول  موافقت کرده است  اما 2 باشگاه تراکتورسازی و سپاهان خواهان عقد قرارداد چند ساله با این بازیکن هستند. 

فرشاد فرجی مدافع میانی تیم خونه به خونه بابل هم مدنظر سرخپوشان پایتخت است و این احتمال وجود دارد که او هم به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد.

وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی روسیه به سر می برد و بعد از جام جهانی روسیه قرار است تکلیف قراردادش با سرخپوشان پایتخت را مشخص کند. گفته می شود اگر امیری پیشنهادی از تیم های اروپایی نداشته باشد به طور حتم قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید می کند. البته مسئولان پرسپولیس قصد دارند رقم قرارداد امیری را برای فصل بعد افزایش بدهند تا او با انگیزه مضاعف برابر حریفان بازی کند.

محمد انصاری مدافع پرسپولیس با این تیم قرارداد دارد و فقط خواهان افزایش مبلغ قرارداد خود شده است و باید دید پرسپولیسی ها با این پیشنهاد موافقت می کنند یا نه!

امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و قرار است احمد نوراللهی، حسین ماهینی و علی علیپور هم در چند روز آینده با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمدید کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.