دستگیری قاتلان جسد سوخته در اراک در کمتر از ۴۸ ساعت

کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قاتلان جسد سوخته در اراک را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیرکردند.

دستگیری قاتلان جسد سوخته در اراک در کمتر از ۴۸ ساعتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی با تلاش و پیگیری قاتلان جسد سوخته رها شده در بیابان‌های اطراف اراک، را در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تاریخ پانزدهم خرداد ماه امسال گزارشی از کشف جسدی سوخته در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی و گروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسینی افزود: با کشف جسد و معاینه آن از سوی پزشکی قانونی مشخص شد که جسد متعلق به پسر جوانی است که هیچ گونه مدارک هویتی به همراه نداشته، در محلی دیگر به قتل رسیده و سپس جسدش به این مکان منتقل و سوزانده شده است.

جستجو در بانک فقدانی پلیس وکشف هویت جسد

وی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص آغاز شد و در مرحله نخست تحقیقات و در بررسی بانک فقدانی‌های پلیس و با توجه به آثار به دست آمده در صحنه قتل، هویت جسد که پسر جوانی که ساکن یکی از روستا‌های شهرستان اراک بود، به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با مشخص شدن هویت جسد که فقدانی او از سوی خانواده اش به پلیس اعلام شده بود، تحقیقات ادامه یافت و کمتر از ۴۸ ساعت، سرنخ‌هایی از دست داشتن یک دختر جوان در این قتل به دست آمدو با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله متهمه دستگیر و تحت بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سرانجام دختر جوان اعتراف کرد که مقتول خواستگار قبلی، او بوده و با وجود دریافت پاسخ منفی از سوی خانواده اش، همچنان با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

 ارتباط قبلی و مزاحمت های جدید علت قتل

سرهنگ حسینی بیان کرد: فرد دستگیر شده اذعان داشت که بعد از مدتی با جوانی دیگر آشنا شده و زمانی که او متوجه ارتباط و مزاحمت‌های مقتول برای وی می‌شود، با همدیگر نقشه این قتل را طراحی کرده و سرانجام با برنامه ریزی قبلی او را به محلی کشانده و پس از قتل جسد سوخته، خواستگار جدید جسدش را به بیابان‌های اطراف اراک برده و می‌سوزاند.

وی افزود:: با توجه به اعتراف متهم دستگیر شده، متهم دیگر پرونده هم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و او هم به جرم خود اعتراف کرد که پرونده با تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.