سوروس: ترامپ خودشیفته می‌خواهد جهان را نابود کند

میلیاردر جنجالی آمریکایی در مصاحبه‌ای ترامپ را فرد خودشیفته‌ای خواند که خواستار نابودی جهان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، جرج سوروس، میلیاردر صهیونیست-آمریکایی، بار دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، انتقاد کرد و گفت وی قصد دارد جهان را نابود کند و باید از سِمت خود برکنار شود.

سوروس روز یکشنبه در گفتگو با روزنامه واشنگتن پست گفت ترامپِ «خودشیفته» می‌خواهد «جهان را نابود کند». سوروس افزود در صورتی که حزب دموکرات در انتخابات عمومی آمریکا در ماه نوامبر سال جاری میلادی به پیروزی چشمگیری دست یابد و برای استیضاح ترامپ اقدام کند، از برکناری رئیس جمهور آمریکا حمایت خواهد کرد.

رابطه ترامپ و سوروس از زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به سردی گرایید. سوروس که در آن هنگام یکی از حامیان بزرگ هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، به ستاد انتخاباتی وی 10.5 میلیون دلار کمک مالی کرده بود. گزارش‌ها حاکی است پیروزی غافلگیر‌کننده ترامپ در انتخابات موجب وارد آمدن زیانی 1 میلیارد دلاری به سوروس شد.

او که ثروت خود را از طریق سرمایه‌گذاری به دست آورده است، به عنوان یکی از سودآورترین دلالان در بازار سهام شناخته شده است. وی در سال 1992، نزدیک به 1 میلیارد پوند درآمد کسب کرد و به این ترتیب، ارزش پول انگلیس را تحت تاثیر قرار داد. این رویداد به عنوان چهارشنبه سیاه شناخته شده است و یکی از بدترین وقایع در اقتصاد انگلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ عقلش به چشمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
اتفاقا خود شیفته نیست رذله یعنی اصل جنس آمریکاست
آخرین اخبار