تاکید استاندار قزوین بر تقویت رقابت سیاسی احزاب

استاندار قزوین گفت:حکمرانی خوب بدون رقابت سیاسی و فعالانه بین احزاب امکان پذیر نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ زاهدی استاندار در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی قزوین افزود: احزاب مختلف می‌توانند افکار عمومی را شکل بدهند و این افکار عمومی یک حالت سیال دارد که باید به آن  توجه شود .

زاهدی افزود: هیچ کشوری در دنیا به دلیل وجود احزاب تجزیه نشده است لذا باید  رقابت‌ها را از بین قومیت‌ها به سمت احزاب ببریم، چون فعالیت‌های حزبی منازعات قومی را کم رنگ می‌کند.

استاندار با اشاره به نوع برخورد‌های دشمنان و شرایط کشور گفت:احزاب  باید بتوانند در این زمینه جدای از حاکمیت و مناسبات دولت ها، روابط خود را در سطح بین الملل افزایش دهند و از این طریق رفتار و رویکرد دولت‌ها را تحت تاثیر قرار بدهند.

وی افزود: هر زمانی که دولت‌های معاند می‌خواهند تصمیماتی علیه ایران بگیرند ابتدا فضا سازی سیاسی انجام می‌دهند مانند حرکت‌های ترامپ که از چندین ماه گذشته یک فضا سازی و جو سازی علیه ایران در منطقه انجام داده است.

زاهدی گفت: در چنین شرایطی مواضع و رفتار سیاسی احزاب منطقه می‌تواند افکار عمومی را نسبت به عملکرد سیاسیون شکل بدهد و تصمیم گیری دولت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

استاندار گفت: در تلاشیم با راه اندازی خانه احزاب درباره مسائل جامعه گفتگو شود تا احزاب بتوانند در سطح بین الملل نیز تاثیرگذاری خود را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدار استاندار با دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی قزوین

برچسب ها: استانداری ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار