فاکس اسپورت برزیل : رامین رضاییان سلاح کی روش برای موفقیت در روسیه است

فاکس اسپورت برزیل با اشاره به این که رامین رضاییان سلاح موفقیت کی روش در روسیه است، گفتگوی اختصاصی با این مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رامین رضاییان در این گفتگو دنی آلوس و کافو را دو بازیکن مورد علاقه خود معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد تیم ملی امسال بتواند بازی خوب خود برابر آرژانتین را در جام جهانی روسیه هم تکرار کند.
فاکس اسپورت برزیل در ابتدای این مصاحبه نوشت: تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی، برای رسیدن به جمع شانزده تیم برتر با چالشی روبرو خواهد بود ؛حذف کردن اسپانیا یا پرتغال، ( دو بخت اصلی صعود در این گروه ) وهمچنین مراکش .

فاکس اسپورت سپس درباره رامین رضاییان می نویسد : بازیکن اوستند، بلژیک، که در کار هجومی و حفظ توپ مهارت دارد. رامین رضاییان سلاح کارلوس کی روش برای موفقیت در روسیه است.
این بازیکن به خاطر سبک بازی خود طرفدار بازیکنان برزیل است.

رضاییان گفت:"بدیهی است، دنیل آلوز بازیکنی است که من سبک بازی او را تحسین می کنم. کافو بازیکنی از یک نسل قبل است، اما من او را هم تحسین می کنم او بازیکن بزرگی بود، آنها دو الگوی بسیار خوب برای که بازیکنانی هستند در پست من بازی می کنند. "

فاکس اسپورت می افزاید: در جام جهانی برزیل، ایران با یکی دیگر از قدرت های فوتبال جهان هم گروه شد. ایران و آرژانتین در تاریخ 21 ژوئن 2014 در مینیرائو به مصاف هم رفتند. نتیجه ی 0 - 0 حاصل تلاش دو تیم در پایان نیمه ی اول بود. در آن زمان، لیونل مسی گل پیروزی بخش تیمش را در وقت اضافی گلزنی کرد.
آیا ایران دچار یاس و ناامیدی شد؟ هرگز. بازیکنان و مردم ایران احساس غرور می کردند.
رضائیان می گوید:

"همه ایرانیان از آنچه تیم ملی در آن بازی انجام داد، بسیار افتخار می کرد، ما می دانستیم که این بازی برای تیم ملی ما یک چالش بزرگ است، اما آن تیم ثابت کرد که استعداد و کیفیت لازم را داشتیم که در آنجا باشیم و می توانیم در برابر هر تیم بزرگی بازی کنیم. ما اکنون امیدواریم که آن بازی را در روسیه تکرار کنیم. "

بازی اول ایران روز جمعه (15 ژوئن)، مقابل مراکش خواهد بود. پس از آن، این تیم پنج روز بعد با اسپانیا روبرو می شود و روز 25 ژوئن بازی های گروهی ایران با بازی برابر پرتغال به پایان می رسد.

انتهای پیام/

گفتگوی رامین رضاییان با فاکس اسپورت برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار