مسابقات فوتسال جام رمضان از روز دوم ماه مبارک رمضان با حضور ۴۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد محمد علی کارگر مسئول برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان میبد گفت: این مسابقات از روز دوم ماه مبارک رمضان با حضور ۴۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان با ۱۱ تیم، نوجوانان با ۷ تیم، جوانان با ۷ تیم و بزرگسالان با ۱۶ تیم در سالن شهدای شهرک شهدای میبد آغاز شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهیدان نامجوفر هر شب از ساعت ۲۱ الی ۱:۳۰ بامداد پیگیری می‌شود.

کارگر اظهار داشت: در پایان این مسابقات با انجام ۱۰۶ بازی تیم‌های اول تا سوم هرده انتخاب و به تیم اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، تیم دوم مبلغ ۱۵ میلیون ریال و تیم سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد تعلق می‌گیرد.

وی درپایان ضمن تقدیر از خانواده شهیدان نامجوفر و شورای شهر میبد که مبلغی از جوایز جام فوتسال رمضان در میبد را تامین کرده اند، اذعان داشت: این دوره از مسابقات با استقبال خوب شهروندان میبدی بویژه نوجوانان و جوانان مواجه شده و نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولین در برگزاری این مسابقات در شهرستان می‌باشد.

گفتنی است مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد با همکاری و مشارکت حوزه یک ثارالله ناحیه مقاومت بسیج، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان میبد در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام/ص

مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد برگزار می شود

برچسب ها: جام رمضان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.