پایگاه اینترنتی تایمز یونین گزارش داد؛

ظلمی که آمریکا در حق کودکان مهاجران روا می‌دارد

پایگاه اینترنتی تایمز یونین سیاست‌های مهاجرتی ظالمانه دونالد ترامپ را جنایتی علیه کودکان عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز یونین در گزارشی نوشت: آیا حزب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در برابر او می‌ایستد یا از سیاست‌های ظالمانه اش درباره مهاجران حمایت می‌کند؟

«جف سشنز» دادستان کل آمریکا چندی پیش اعلام کرد آمریکا با مهاجران به شدت برخورد خواهد کرد و هیچگونه مدارایی در کار نخواهد بود. به دنبال اجرای سیاست ضدمهاجرتی جدید آمریکا پس از اینکه مهاجران از مرز این کشور عبور می‌کنند، بازداشت می‌شوند و فرزندانشان از آن‌ها جدا می‌شوند. برخی از این مهاجران پناهجویانی هستند که صادقانه به دنبال پناهگاهی به آمریکا می‌روند. اما ترامپ همچنان از مهاجران متنفر است و سیاست‌های ظالمانه‌ای را برای برخورد با آن‌ها در پیش می‌گیرد.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل سه شنبه گذشته از آمریکا خواست اجرای سیاست‌های ضد مهاجرتی اش را پایان دهد. آماری که مرکز حفاظت مرزی و گمرک آمریکا به کمیته قضایی سنا ارائه داده نشان می‌دهد سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ باعث جدا شدن ۶۵۸ کودک از والدینشان در یک دوره دو هفته‌ای در ماه مه شده است.

تایمز یونین: سیاست‌های ضد مهاجرتی ترامپ جنایتی علیه کودکان است

خانواده‌های مهاجر و کودکانشان معمولاً در بازداشتگاه‌هایی نگهداری می‌شوند که چندین کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند و حتی اگر خانواده‌ها از زندان آزاد شوند برای پیدا کردن فرزندانشان با مشکل مواجه می‌شوند.

اگر کسی به حقوق بشر و آنچه در اسناد سازمان ملل آمده است اعتقاد داشته باشد با ظلمی که آمریکا در حق کودکان روا می‌دارد مخالفت می‌کند. مردم آمریکا نباید سکوت کنند و اجازه دهند دولتشان از کودکان سوء استفاده کند.

اگر به یاد داشته باشید ترامپ وعده داده بود با کسانی که مرتکب جنایات جدی شوند، مقابله می‌کند. اما در واقعیت چنین اتفاقی نیفتاده است و وزارت دادگستری و نهاد‌های مهاجرتی طبقه کارگر بی خطر را هدف گرفته اند. برای مثال هفته گذشته یک پیک پیتزا که یک تکه «پای» را روی یکی از تجهیزات نظامی در بروکلین ریخت بازداشت شد.

سناتور‌های دموکرات آمریکا باید با تصمیم ترامپ برای جدا کردن خانواده‌ها از فرزندانشان مقابله کنند. اما بیایید منطقی باشیم: دموکرات‌ها هم در مجلس نمایندگان و هم در مجلس سنا در اقلیت هستند و ترامپ به نظر آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد. اما ممکن است به نظرات هم حزبی‌های خود اهمیت بدهد. جمهوری خواهان با سکوت درباره سیاست‌های مهاجرتی ترامپ دقیقاً به اندازه او افراطی، شرم آور و در این اقدامات همدست هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
خدا امریکا را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ وسیاست هاش.
آخرین اخبار