اولین شایعه درباره LG G8 ThinQ

شایعات درباره گوشی بعدی ال جی، LG G8 ThinQ آغاز شده است.

اولین شایعه درباره LG G8 ThinQبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالا که پرچمدار جدید ال جی به نام G7 ThinQ روانه بازار شده است، همه سایت‌ها شروع به انتشار شایعات درباره پرچمدار بعدی این شرکت به نام G8 ThinQ کرده‌اند. در حال حاضر هم بهترین زمان برای انتشار شایعات درباره این گوشی همین زمان است چرا که شرکت ال جی قصد ندارد پرچمدار بعدی خود را تا سال دیگر معرفی کند و این یعنی ما در سال جاری شایعه‌های بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

اولین شایعه‌ای که درباره LG G8 ThinQ منتشر شده از حذف صفحه نمایش‌های نسل قبل ال جی یعنی نمایشگرهای اچ دی از روی گوشی‌ها و جایگزینی آن‌ها با نمایشگرهای 4K خبر می‌دهد. بر اساس شایعات، ممکن است پنل‌های صفحه نمایش این گوشی‌ها در صورت عوض شدن هم همان LCD باقی بمانند اما حرکت این شرکت رو به نمایشگرهایی با رزولوشن بالاتر این اجازه را  به ال جی می‌دهد تا با شرکت‌های دیگر در این زمینه رقابت تنگاتنگ‌تری داشته باشد. یکی از رقیبانی هم که در این زمینه برای ال جی وجود دارد سامسونگ است که شایعه شده است Galaxy S10 خود را با نمایشگر 4K AMOLED روانه بازار خواهد کرد.

همانطور که قبلا هم اشاره شد، هنوز خیلی زود است که درباره شایعات درباره G8 ThinQ مطمئن باشیم اما باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم آیا این شایعات حقیقت دارند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار