توجه به موضوع فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان گفت : توجه به موضوع فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان در جلسه مبارزه با مواد مخدر که در استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به نقش علما در جامعه گفت : علما و مساجد می توانند تاثیر بسزایی در آگاه کردن مردم جامعه از خطرات اعتیاد به مواد مخدر داشته باشند.

وی  با تاکید بر توجه ویژه به موضوع مواد مخدر تصریح کرد : مواد مخدر مقوله ای اجتماعی است که باید به شکل ویژه ای برای پیشگیری و درمان آن چاره اندیشی شود .

ناجی با اشاره به حضور مردم در مقابله با اعتیاد بیان داشت : در بسیاری از موضوعات اجتماعی که مردم ورود کرده اند موفق بوده اند و در موضوع اعتیاد هم باید از مشارکت مردم در پیشگیری از مواد مخدر استفاده شود .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به مسئولیت دستگاه های اجرایی تصریح کرد : در موضوع اعتیاد موضوع فرهنگی باید ویژه در نظر گرفته شود و اداره ورزش و جوانان باید برنامه ای جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ارائه دهد .

نیک کار قائم مقام صداوسیمای سمنان هم با اشاره به رونمایی از مستند همین نزدیکی در هفته مبارزه با مواد مخدر گفت : در این هفته از مستند همین نزدیکی که با همکاری اداره ورزش و جوانان ساخته شده رونمایی می شود .

انتهای پیام / ذ

علما و مساجد می توانند تاثیر بسزایی در آگاه کردن مردم جامعه از خطرات اعتیاد به مواد مخدرداشته باشند

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.