ستاره‌های ملی پوش وزنه برداری در تیم تهرانی

مرحله نخست لیگ برتر وزنه برداری چند روز دیگر شروع می‌شود و بیمه رازی با جذب ملی پوشان شاخص ترکیب تیم خود را برای فصل آینده تکمیل کرد.

ستاره های وزنه برداری در تیم تهرانی/ کیانوش و هاشمی از بیمه رازی جدا شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تیم بیمه رازی سال گذشته مقتدرانه به عنوان نخست رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری دست یافته بود مسئولان این باشگاه برای تکرار عنوان قهرمانی خود و همچنین حضوری موفق در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا چند وزنه بردار شاخص و ملی پوش را به خدمت گرفتند.

تیم بیمه رازی که سرمایه گذاری عظیمی در رشته‌های کشتی و وزنه برداری در سال‌های اخیر انجام داده است به لطف بودجه زیاد توانست نفرات عنوان دار و برتر وزنه برداری کشورمان را برای فصل آتی به خدمت بگیرد. نفراتی، چون بهداد سلیمی، سهراب مرادی، سعید علی حسینی و محمدرضا براری چهار ملی پوش این تیم را تشکیل می‌دهند. البته در کنار آن‌ها همایون تیموری، یعقوب پشوتنی، کیومرث مصدقی، ایوب مرادی، ایمان شاهقلیان، محمد نیری، مسعود چترایی، مرتضی بیگلری و امیر حقوقی دیگر وزنه برداران تیم بیمه رازی هستند.

البته کیانوش رستمی و علی هاشمی که سال گذشته برای تیم بیمه رازی وزنه می‌زدند امسال از این تیم جدا شدند و هنوز مشخص نیست آن‌ها به کدام باشگاه خواهند رفت.

همچنین در صورتی که مسئولان تیم بیمه رازی احساس کنند که به وزنه بردار خارجی نیاز دارند سریعا برای جذب او اقدام خواهند کرد.

ایوب موسوی، محسن بهرام زاده، پیمان جان و علی مکوندی هم برای مناطق نفت خیز جنوب وزنه می‌زنند.

اولین مرحله لیگ برتر وزنه برداری پنجم و ششم تیرماه در مجموعه آزادی برگزار می‌شود که در این رکوردگیری هفت نفر جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/

ترکیب تیم بیمه رازی برای لیگ وزنه برداری مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار