مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد؛

برگزاری جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک نماز عید سعید فطر

جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک عید سعید فطر در محل ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک عید سعید فطر در محل ستاد این پلیس برگزار شد.

در این جلسه مدیر ملاقات عمومی و مراسمات دفتر مقام معظم رهبری و نمایندگانی از معاونت عملیات سپاه، ولی امر، ستاد نماز جمعه تهران، مجتمع امام خمینی (ره)، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، معاونت عملیات پلیس راهور ناجا، پلیس ترافیک شهری راهور ناجا، شهرداری منطقه ۷، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سرکلانتری مرکزی پلیس راهور تهران بزرگ، رییس منطقه ۷ پلیس راهور تهران بزرگ، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و پایانه بیهقی تهران برگزار شد.

نمایندگان سازمان‌های مختلف مسایل مرتبط با حمل و نقل و ترافیک برگزاری نماز را مطرح کردند و سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که ریاست جلسه را به عهده داشت، موارد مختلف را جمع بندی کرده و مصوبات مربوطه را به نمایندگان سازمان‌ها ابلاغ کرد.

مهماندار تاکید کرد: لازم است با هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف، نمازگزاران بتوانند به راحتی در محل حاضر شده و نماز عید را به جا آورند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین خلفی، مدیر ملاقات عمومی و مراسمات دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: از پلیس راهنمایی و رانندگی تشکر می‌کنم که مجدانه مسایل را پیگیری کرده و برنامه‌های خوبی ارایه کرده است. همچنین امکانات مختلفی برای نمازگزاران در نظر گرفته شده تا بتوانند با سهولت در محل برپایی نماز عید سعید فطر حضور یابند و نماز را به جا آورند. خوب است نقشه مصوب محدوده برپایی نماز منتشر شود تا نمازگزاران بتوانند مسیر خود را بیابند. همچنین لازم است خودرو‌های امدادی امکان تردد در محدوده را داشته باشند تا امکان خدمت رسانی به افراد مختلف فراهم شود.

پیش از وی سرهنگ حسن عابدی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از همکاری دستگاه‌های مختلف تشکرد کرد و گفت: خوشبختانه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به خوبی برگزار شد و بی سابقه بوده که تمام پارکینگ‌ها ظرف حدود ۴۰ دقیقه تخلیه شود.

سرهنگ رضایی، معاون ترافیک این پلیس نیز در ابتدای جلسه گزارشی از تمهیدات ترافیکی نماز عید فطر را اعلام کرد.

لازم به ذکر است؛ جزییات تمهیدات ترافیکی نماز عید سعید فطر متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار