طی 48 ساعت گذشته؛

90 قبضه سلاح غیرمجاز به دست پلیس رسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: طی 48 ساعت گذشته 90 قبضه سلاح غیرمجاز در سطح استان کشف و ضبط گردید.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان بیان داشت: عملیات رعد در خوزستان اجرا شد.

وی هدف از اجرای عملیات رعد را جمع آوری سلاح های غیر مجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی عنوان و تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته در سطح استان 74 قبضه سلاح شکاری، 16 قبضه سلاح جنگی و 682 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده با اشاره به شناسایی 70 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی ها در سطح استان اذعان داشت: در عملیات های منسجم متهمان دستگیر و به مراجع قضایی سطح خوزستان تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی، یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان در سال 97 را جمع آوری سلاح های غیرمجاز، برخورد جدی و قاطع با دارندگان سلاح های غیرمجاز و برخورد با عاملان تیر اندازی ها عنوان کرد و افزود: کشفیات و عملکرد نیروی انتظامی موید این عملکرد است.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط سلاح های غیرمجاز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۶:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
باید امکانات وتجهیزات بیستری به نیروی انتظامی در برخی شهرها ماننده شهرستان شادگان داده شود تا بتوانند با سلاح غیر مجاز که یک تهدید امنیتی است مقابله شود