مسکن و اثاثیه منزل مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفت

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد گزارشی از خدمات بیمه حوادث به مددجویان این نهاد اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آذر اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام اینکه پنج هزار دانش آموزان تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد از بیمه حوادث برخوردار شده اند گفت: سرانه خسارت ناشی از فوت و یا نقص عضو هر دانش‌آموز براثر حادثه، هشت میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مسکن و اثاثیه منزل مددجویان بیمه حوادث شده است، گفت: تعهد شرکت بیمه‌ برای خانه مددجویان روستایی ۲۰ میلیون تومان و مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان است. همچنین این رقم برای لوازم‌خانگی مددجویان روستایی ۱۰ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۱۵ میلیون تومان تعیین‌شده است.

اسماعیلی از آتش‌سوزی، انفجار، سیل، زلزله، طوفان و ضایعات ناشی از آب باران، ذوب برف و تگرگ به‌عنوان حوادث شامل بیمه نام برد و افزود: در صورت فوت و نقص عضو سرپرست خانوار، شرکت بیمه طرف قرارداد متعهد شده است تا سقف ۱۵ میلیون تومان خسارت وارده را به مددجو پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ساختمانی شامل مسکن، چادرهای اسکان عشایر، ‌محل نگهداری دام از بیمه حوادث برخوردارند گفت: از این تعداد ۷۲۰ هزار خانوار آن شهری و ۸۸۰ هزار خانوارهای آن روستایی و عشایر هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب فخرایی فرد
۱۸:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
باسلام حدود یکسالی است اثاث منزلم سوخته وتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر هستم مدارک های لازم راتحویل داد م ولی هنوز بیمه ای پرداخت نشده