آغاز نام نویسی طرح نشاط معنوی در امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نام نویسی طرح نشاط معنوی در مازندران آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه امسال ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این طرح در ۱۳۵ بقعه متبرکه سطح استان اجرایی می‌شود، گفت: این طرح به مدت ۷ هفته و تا ۳۱ مردادماه امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۶۵ بقعه متبرکه استان میزبان طرح یک روزه نشاط معنوی با رویکرد اردویی زیارتی هستند، افزود: در این طرح از ظرفیت مبلغان روحانی و مربیان قرآنی استفاده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این افراد برنامه‌های زیرپوشش طرح اعم از مهارتی، ورزشی، قرآن، اردویی، آموزشی و مشاوره را اجرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حیدری محتوای آموزشی این طرح را کتابچه حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، کتاب‌های مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، زندگی به رنگ خدا، کتب احکام بویژه احکام نماز و تکلیف عنوان کرد.

وی هدف از اجرای طرح را تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تمامی کلاس‌ها و اردو‌های این طرح رایگان است و امید است با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی مبلغان بومی و اعزامی شاهد برگزاری کلاس‌های مذهبی، قرآنی و تفریحی جذابی در جوار اماکن متبرکه برای نوجوانان و نسل نو باشیم.
بنا بر این گزارش، طرح تابستانی نشاط معنوی برای هفتمین سال متوالی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال آحاد خانواده‌های شریف و متدین استان قرار گرفته است.
انتهای پیام/آ

نام نویسی طرح نشاط معنوی در امامزادگان مازندران آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار