باران چشمه: بازیکنان سرباز در تراکتورسازی می مانند

مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: طبق تصمیم گرفته شده بازیکنان سرباز تراکتورسازی تا پایان خدمت سربازی خود در این تیم می مانند.

سردار باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت بازیکنان سرباز تراکتورسازی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان سرباز تراکتورسازی با این تیم قرارداد دارند و انتقال آنها به تیم دیگر مشکلاتی دارد بنابراین تصمیم گرفته شد که آنها تا پایان خدمت خود در این تیم تبریزی بمانند.

او ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده است و فقط سربازان فعلی می توانند در این تیم حفظ شوند اما دیگر این تیم حق جذب بازیکن سرباز  برای فصل بعد ندارد.

باران چشمه درباره اظهار نظر محمود زاده مبنی بر اینکه دیگر تیم نظامی  وجود ندارد، بیان کرد:صحبتهای محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات درباره تیم های نظامی درست نیست و اکنون  ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی و نیروهای زمینی جزء تیم های نظامی  محسوب می شوند و فقط تراکتورسازی دیگر نمی تواند بازیکن سرباز جذب کند و مابقی مشکلی در این باره ندارند.

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح در پایان درباره وضعیت بازیکنان سرباز تیم ملی امید برای خروج از کشور خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال باید طی نامه ای به ما این موضوع را اعلام کند که چه تعداد از ملی پوشان برای خروج از کشور مشکل دارند. بازیکنانی که سرباز هستند مجوز قانونی برای سفر به خارج از کشور برایشان صادر می کنیم اما بازیکنانی که غیبت دارند حق خروج از کشور را ندارند.

انتهای پیام/  

اظهارات سردار باران چشمه درباره تراکتور سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار