برپایی ۳۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران از برپایی بیش از ۳۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از برپایی بیش از ۳۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت خبرداد.

وی گفت: همه ساله طرح همای رحمت با هدف کمک به معیشت و تغذیه روزه داران بی بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه از سوی جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود که امسال تا کنون نزدیک به ۴ هزار بسته موادغذایی شامل برنج، مرغ، قندوشکر، چای خشک، ماکارونی، سویا، حبوبات، کنسرو ماهی، پنیرو سایر اقلام غذایی و پروتئینی در میان نیازمندان استان مازندران توزیع شد.

لموکی افزود: علاوه بر این بیش از ۳۰ سفره مهربانی نیز با هدف افطار و اطعام روزه داران نیازمند و مدد جویان در سراسر استان تدارک دیده شد که بیش از ۵ هزار نفر از این سفره‌های معنوی بهره‌مند شدند.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هزینه این سفره‌ها را بیش از ۶۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمامی این سفره‌ها و همچنین بسته‌های همای رحمت با مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه و توزیع شد و این فرایند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/آ

بهره مندی ۵ هزار نیازمند از سفره‌های مهربانی هلال احمر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.