انتقاد استاندار از کوتاهی در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی

استاندار چهارمحال و بختیاری از عملکرد ضعیف مدیران در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی انتقاد کرد.

انتقاد استاندار از مدیران در جذب تسهیلات اشتغال‌زاییبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با طرح سؤال از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب نشدن تسهیلات بانکی در چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات خوب با سود بسیار کم برای ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده، اما این پرسش مطرح است که چرا مشکل بیکاری حل نمی‌شود؟
 
وی با اشاره به اینکه در گذشته دلیل عدم جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری، نرخ بهره بالای تسهیلات عنوان می‌شد افزود: وام‌های ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایر هم در استان به‌موقع جذب نمی‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری از تعیین ضرب‌الاجل برای جذب تسهیلات بانکی اشتغال تا تیرماه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: برخی از مدیران علل جذب نشدن این تسهیلات را زمان کم عنوان می‌کنند، این در حالی است که آیین‌نامه جذب تسهیلات برای تمامی استان‌ها در یک زمان ابلاغ شده و سایر استان‌ها عملکرد بهتری در این موضوع داشته‌اند.
 
عباسی ادامه داد: پس از پایان فرصت تعیین شده مدیران باید جوابگوی عملکرد خود باشند، زیرا عدم جذب این تسهیلات ظلم به مردم محسوب می شود.

انتهای پیام/خ

در جذب  تسهیلات اشتغال زایی تسریع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار